Іграшка розвиваюча K`s Kids Голодний пелікан
-
Опис
М’яка іграшка птах Пелікан з відкритим ротом. У комплекті 4 милі іграшки – креветка, краб, восьминіг і рибка, якими дитина зможе годувати пелікана. Малюки відкривають великий дзьоб пелікана (який скрипить при стисненні), і кидають у нього чотирьох маленьких плюшевих тварин. На животі пелікана є віконце, через яке діти побачать що їв пелікан. Іграшку можна потрясти та почути різні веселі звуки торохтіння. Іграшка сприяє розпізнаванню кольорів, форм і тварин, причинно-наслідкових зв’язків. Сприяє розвитку дрібної моторики. Рекомендований вік: від 9 місяців. Матеріал: Тестиль. Розмір іграшки: 33 x 47 x 17 см. Упаковка: коробка з вікном 35 x 36.5 x 13 см.
_x000D_
_x000D_
Органи чуття
_x000D_
Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні органи чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак._x000D_
Дрібна моторика
_x000D_
Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для управління дрібними предметами._x000D_
Координація рухів
_x000D_
Навички загальної моторики – це вміння рухатися за участю рук, ніг або мускулатури ступнів, або всього тіла._x000D_
Логічне мислення
_x000D_
Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв’язки між частинами інформації._x000D_
Емоційність
_x000D_
Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на основі спільної довіри._x000D_
Самооцінка
_x000D_
Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значимого для неї і схвалення з боку інших людей. Виконання нею поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень._x000D_
Рекомендований вік
_x000D_
_x000D_
Етап 1 (3 мес – 9 м)
_x000D_
_x000D_
Дія 1.1
_x000D_
Мета: Іграшка в ліжечко – формування почуття безпеки.
_x000D_
Метод: Дитина може взяти голодного пелікана з собою в ліжечко. Прикріпіть його до бортику ліжечка. Поворушіть крила та лапи пелікана – вони видають звуки, які привертають увагу дитини._x000D_
_x000D_
Дія 1.2
_x000D_
Мета: Навчання слухання і тренування уваги – реакція дитини на звуки.
_x000D_
Метод: Потрясіть або стисніть фігурки морських мешканців, щоб витягти звуки. Слідкуйте за реакцією дитини на звуки._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 1.3
_x000D_
Мета: Розвиток загальної моторики – повзання в бік звуку.
_x000D_
Метод: Потрясіть або стисніть фігурки морських жителів перед дитиною. Нехай дитина повзе в бік звуку._x000D_
_x000D_
Дія 1.4
_x000D_
Мета: Розвиток загальної та дрібної моторики – хапання і м’яття.
_x000D_
Метод: Запропонуйте дітям хапати та м’яти різні частини пелікана обома руками. Ці дії супроводжуються звуками та розвивають дрібну моторику._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Етап 2 (9 – 18 м)
_x000D_
_x000D_
Дія 2.1
_x000D_
Мета: Розвиток загальної моторики – годування пелікана №1.
_x000D_
Метод: Запропонуйте дитині відкрити дзьоб пелікана та покласти туди морських жителів._x000D_
_x000D_
Дія 2.2
_x000D_
Мета: Розвиток загальної моторики – годування пелікана №2.
_x000D_
Метод: Запропонуйте дитині відкрити дзьоб пелікана та покласти туди морських жителів. Потім запропонуйте дістати морських жителів з живота та повторити все спочатку._x000D_
_x000D_
Дія 2.3
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – вивчення частин тіла та рис обличчя.
_x000D_
Метод: На прикладі пелікана навчіть дітей розрізняти частини тіла та риси обличчя, наприклад голову, очей, рот, ногу і т. д._x000D_
_x000D_
Дія 2.4
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – показування частин тіла та рис обличчя.
_x000D_
Метод: Назвіть рису обличчя або частину тіла пелікана та попросіть дитину показати її._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 2.5
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – вивчення кольорів.
_x000D_
Метод: На прикладі пелікана навчіть дітей розрізняти кольори._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 2.6
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – показування кольорів.
_x000D_
Метод: Назвіть колір і попросіть дитину показати його._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Етап 3 (18 – 36 м+)
_x000D_
_x000D_
Дія 3.1
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – знайомство з морськими жителями.
_x000D_
Метод: Розкажіть дітям, як називаються різні морські жителі._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 3.2
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – показування морських жителів.
_x000D_
Метод: Скажіть назву морського жителя і попросіть дитину показати його._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 3.3
_x000D_
Мета: Розрізнення форм на дотик.
_x000D_
Метод: Рибка, креветка, краб і восьминіг мають різну форму та видають різні звуки. Покладіть їх пеліканові в живіт. Потім попросіть дитину знайти потрібного морського жителя лише на дотик._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
-
Характеристики
Вага0.704 kgКраїнаСтатьВікМатериал
Текстиль
Розміри