Сортер K`s Kids М’який Будинок
-
Опис
Розвиваючий м’який сортер у вигляді будиночка. У комплекті всього 10 форм у різних матеріалах, текстурах і кольорах. Сприяє розвитку дрібної моторики та логічного мислення. Допомагає вивчати кольори та геометричні фігури, знайомить з причинно-наслідковими зв’язками. Рекомендований вік: від 1 року. Матеріал: текстиль, пластик. Розмір іграшки: 21.5 x 21 x 20.5 см. Упаковка: коробка 26 x 24 x 20.5 см.
_x000D_
_x000D_
Органи чуття
_x000D_
Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні органи чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак._x000D_
Дрібна моторика
_x000D_
Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для управління дрібними предметами._x000D_
Координація рухів
_x000D_
Навички загальної моторики – це вміння рухатися за участю рук, ніг або мускулатури ступнів, або всього тіла._x000D_
Логічне мислення
_x000D_
Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв’язки між частинами інформації._x000D_
Емоційність
_x000D_
Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на основі спільної довіри._x000D_
Самооцінка
_x000D_
Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значимого для неї і схвалення з боку інших людей. Виконання нею поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень._x000D_
Рекомендований вік
_x000D_
_x000D_
Етап 1 (6 міс – 1.5 р)
_x000D_
_x000D_
Дія 1.1
_x000D_
Мета: Слухання
_x000D_
Метод: Потрясіть кубики – вони видають звуки, як брязкальця, і привертають увагу дитини. Перемістіть джерело звуку та дивіться, чи стежить дитина поглядом за звуком. Це розвиває у дитини увагу та навички слухання._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 1.2
_x000D_
Мета: Ощупування різних поверхонь.
_x000D_
Метод: Будиночок виготовлений з м’якої тканини, а кубики – з гладкого пластику. Деякі кубики мають шорстку поверхню. Запропонуйте дитині доторкнутися і пощупати різні поверхні._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
_x000D_
Дія 1.3
_x000D_
Мета: Розвиток дрібної моторики – хапання.
_x000D_
Метод: Запропонуйте дітям хапати кубики правою і лівою рукою. Це розвиває дрібну моторику._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
_x000D_
Дія 1.4
_x000D_
Мета: Розвиток загальної моторики – повзання в бік звуку.
_x000D_
Метод: Встаньте поруч з дитиною і запустіть м’ячик. Він видає звук, який стимулює дитину повзти до нього.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Дія 1.5
_x000D_
Мета: Розвиток дрібної моторики – перевертання.
_x000D_
Метод: Попросіть дитину відкривати клапани на вікнах і даху._x000D_
_x000D_
Дія 1.6
_x000D_
Мета: Розвиток загальної моторики – розгойдування.
_x000D_
Метод: Запропонуйте дитині взяти будиночок за ручку та покачати його вперед-назад – він буде видавати різні звуки._x000D_
_x000D_
Етап 2 (12 міс – 2 р)
_x000D_
_x000D_
Дія 2.1
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – збіг малюнків.
_x000D_
Метод: Попросіть дитину покласти три м’які фігурки в будиночок відповідно до малюнків метелика, равлика та сонечка._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 2.2
_x000D_
Мета: Сортування фігур – пластикові фігурки.
_x000D_
Метод: Попросіть дітей розкласти 4 різнокольорові фігури по отворах у даху._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 2.3
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – вивчення кольорів.
_x000D_
Метод: На прикладі різнокольорових блоків навчіть дітей розрізняти кольори._x000D_
_x000D_
Дія 2.4
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – показування кольорів.
_x000D_
Метод: Назвіть колір і попросіть дитину показати його._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 2.5
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – вивчення фігур.
_x000D_
Метод: На прикладі кубиків різної форми навчіть дітей розрізняти фігури._x000D_
_x000D_
Дія 2.6
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – показування фігур.
_x000D_
Метод: Назвіть фігуру та попросіть дитину показати її._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 2.7
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – запам’ятовування назв предметів.
_x000D_
Метод: За допомогою малюнків на будиночку навчіть дітей дізнаватися різні об’єкти._x000D_
_x000D_
Дія 2.8
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – показування предметів.
_x000D_
Метод: Назвіть предмет і попросіть дитину показати його на будиночку._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
_x000D_
Етап 3 (1.5 – 3 р)
_x000D_
_x000D_
Дія 3.1
_x000D_
Мета: Зорово-моторна координація – складання і пошук рівноваги.
_x000D_
Метод: Запропонуйте дітям скласти 2-4 кубики один на інший. Це заняття також розвиває терпіння дитини._x000D_
_x000D_
Дія 3.2
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – знайомство з об’ємними фігурами.
_x000D_
Метод: Навчіть дітей визначати фігури за допомогою фігур різної форми з тканини та пластику._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 3.3
_x000D_
Мета: Розвиток розумових здібностей – класифікація фігур.
_x000D_
Метод: Змішайте всі кубики з тканини та пластику. Потім попросіть дитину класифікувати їх за формою._x000D_
_x000D__x000D__x000D__x000D__x000D__x000D_
_x000D_
_x000D__x000D_
Дія 3.4
_x000D_
Мета: Навчання слухання – розрізнення звуків.
_x000D_
Метод: Потрясіть три прозорі кубики – вони видають різні звуки. Попросіть дитину розрізнити кубики на слух._x000D_
-
Характеристики
Вага0.102 kgКраїнаВікМатериал
ABS пластик,Текстиль
Розміри