Умови повернення товару

Обмін і повернення

Якщо Ви вирішили повернути товар після покупки, уважно ознайомтеся з офіційними правилами повернення в нашому магазині.

Як можна обміняти або повернути товар?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. Це право гарантоване Закону України “Про захист прав споживачів”.

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар і його упаковка не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
  • товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд .;
  • замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
    товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні.

Як відправити заяву на повернення?Як відправити заяву на повернення?

  • в особистому кабінеті
  • Ви можете написати нам лист на пошту info@detky.com.ua c темою “Повернення товару”, фото і детальним описом ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;
  • звернутися до оператора контакт-центру за телефонами (044) 383-08-55

Які товари НЕ підлягають поверненню / обміну?

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”,

Не підлягають поверненню:

  • товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійну білизну і т.д .;
  • дитячі підгузники
  • предмети гігієни;
  • м’які або надувні іграшки;
  • одяг для новонароджених;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
  • продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре і т.д.);
    парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
    постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
    подушки, ковдри;
  • зубні щітки, бритви, гребінці, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
  • нижню білизну, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
    нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
    рукавички, рукавиці.

З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

Брак і неналежна якість товару

Щоб оформити обмін / повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і відправте на пошту info@detky.com.ua c темою “Повернення, замовлення № …”, або зверніться за телефонами контакт-центру для фіксації звернення (044) 383-08-55.

Для обробки заявки на повернення / обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок.

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Варіанти способів повернення / обміну:

  • Через кур’єра Дітки Ком (для замовлень по Києву). Вартість виїзду кур’єра згідно з вартістю термінової доставки на день повернення
  • Через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані в ході обробки заявки на повернення.

Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника

  • при виникненні гарантійного випадку, звертайтеся до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні;
  • якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо Вам його повну вартість.
Для цього Вам необхідно надати:
  • Товар в повній комплектації.
  • Гарантійний талон.
  • Чек, що підтверджує покупку в нашому магазині.
  • Висновок сервісного центру, що підтверджує шлюб товару.
Порядок повернення грошей
  • Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад.
  • При оформленні повернення товару Вам необхідно вибрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:
  • На особистий рахунок в нашому магазині.
  • Гроші, зараховані на Ваш персональний рахунок, можна буде витратити на покупки в https://detky.com.ua
  • На картку ПриватБанку.
  • Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.
Всі результати пошуку